Parkeergarage Lijnbaan

  • Home
  • Ontdek de omgeving
  • Reserveer een parkeerplek
  • Nieuws
  • Praktische Informatie
  • Contact

  • Volg ons op

Adres

Interparking Lijnbaan
Crispijnstraat 6
3012 GB Rotterdam

Contact

Heeft u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met onze klantenservice via:

088 542 13 00
E-mail klantenservice@interparking.nl

Contactformulier

Veelgestelde vragen online-reserveren

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren en hoelang van te voren kan ik dit doen?

Wijzigen is alleen mogelijk door een reservering te annuleren. Annuleren is mogelijk tot 4 uur voor aanvang van de reserveringsperiode. In uw reserveringsbevestiging vindt u de link om uw reservering te annuleren. U krijgt dan een automatisch gegenereerde e-mail met daarin een tegoedvoucher voor het verschuldigde bedrag (een code die een waarde heeft van het bedrag van uw geannuleerde reservering). Deze voucher is geldig gedurende 1 jaar na datum van annulering.

Is het mogelijk om voor vandaag een parkeerplek te reserveren?

Ja het is altijd mogelijk om voor dezelfde dag een parkeerplek te reserveren. Day Trip Parking, Lunch Parking en Dinner Parking hebben echter een vaste starttijd en dienen dus vóór de starttijd gereserveerd te zijn.

Ik wil mijn reservering verlengen, kan dat?

Het is niet mogelijk om reserveringen te verlengen. Wel kunt u een nieuwe reservering maken en vervolgens opnieuw de parkeergarage inrijden op deze nieuwe reservering.

Wat is Interparking online-reserveren?

Met Interparking online-reserveren kunt u vooraf online uw parkeerplaats reserveren en betalen. U kunt binnenrijden op basis van uw opgegeven kenteken of via een verkregen QR-code. Wanneer u binnen de reserveringstijd de parkeergarage verlaat hoeft u ook niet meer vooraf langs de betaalautomaat. Voor de Algemene Voorwaarden die van toepassing zijn op online reserveren klik hier.

Ik wil online een parkeerplaats reserveren. Hoe doe ik dit?

Om online een parkeerplaats te reserveren kiest u een datum bij het gewenste product. Vervolgens klikt u op de button met de tekst ‘reserveer’. Wanneer u uw productkeuze bij stap 1 heeft gemaakt doorloopt u vervolgens de volgende stappen: 2. Persoonlijke gegevens 3. Toegang 4. Betalen 5. Reserveringsbevestiging. Wanneer de betaling succesvol is afgerond ontvangt u automatisch een bevestiging van uw reservering per e-mail. In deze e-mail vind u verdere instructies.

Krijg ik een parkeerticket thuis gestuurd?

Nee. U kunt de parkeergarage binnenrijden op basis van uw kenteken of via een verkregen QR-code.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja. Zodra de bestelling succesvol is afgerond, ontvangt u (op het door u ingevoerde e-mailadres) een e-mailbevestiging.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Online-reserveren kunt u vooraf betalen via iDEAL, Mastercard of VISA. Indien u langer geparkeerd heeft dan uw gereserveerde tijd dient u voor het uitrijden bij de betaalautomaat uw overtijd te betalen.

Wat kan ik doen in geval van een probleem bij de in- of uitrit?

Bij iedere in- en uitrit is er een "intercom" die u verbindt met onze servicemedewerkers. Onze servicemedewerkers zijn 24 uur 7 dagen per week beschikbaar. Meld vervolgens uw probleem aan ons personeel.

Ik heb een reservering gedaan maar de verkeerde dag(en) en of tijdstip(en) gekozen. Hoe los ik dit op?

Zie vraag ‘hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?’

Wat zijn de algemene voorwaarden van online reserveren?

Uitsluitend wanneer u een reservering heeft kunt u hoe dan ook de parkeergarage binnenrijden. U heeft de garantie dat er een parkeerplaats voor u wordt vrijgehouden.

Wat zijn de algemene voorwaarden van online reserveren?

Voor de algemene voorwaarden van online reserveren klik hier.

Hoe kan ik inrijden met mijn reservering?

Inrijden met uw kenteken:

1. Rij op tot hoogte van de ticketzuil bij de inrit. Het kan enkele seconden duren voordat uw kenteken wordt herkend.

2. Zodra uw kenteken is herkend zal het systeem automatisch een parkeerticket afgeven. Uw parkeerticket heeft u bij terugkomst weer nodig om de parkeergarage te verlaten. Wordt uw kenteken na enkele seconden niet herkend, drukt u dan op de intercom en vraag om instructies van één van onze medewerkers, houd uw reserveringsbevestiging bij de hand.

3. Bij het uitrijden kunt u de parkeerkaart weer invoeren in de kaartlezer bij de uitrit. Rijd u uit binnen de gereserveerde periode dan opent de slagboom. Dit kan enkele ogenblikken duren.

Heb ik bij een reservering een vaste parkeerplaats in de parkeergarage?

Nee, u kunt gebruik maken van elke beschikbare parkeerplaats.

Hoe verlaat ik de parkeergarage bij een reservering?

Steek uw parkeerticket in de uitritzuil. De slagboom zal automatisch omhoog gaan.

Wat gebeurt er als ik langer geparkeerd sta dan gereserveerd?

De tijd die u langer verblijft wordt in rekening gebracht tegen het normale tarief. Deze overtijd kunt u betalen bij de betaalautomaat. Vervolgens steekt u uw parkeerticket in de uitrijzuil. De slagboom zal automatisch omhoog gaan.

Wanneer ik eerder vertrek dan mijn reservering, krijg ik dan geld terug?

Nee, u zult dan geen restitutie krijgen.

Tot hoelang van te voren kan ik een parkeerplaats reserveren?

U kunt tot uiterlijk 1 uur voor de gewenste reserveringstijd een parkeerplaats reserveren. U kunt maximaal 62 dagen van tevoren reserveren.

Hoe zit het met de privacy van mijn gegevens?

Interparking verzamelt de persoonsgegevens die de klant invult op de persoonlijke gegevens pagina, gegevens over zijn click- en surfgedrag en transacties via de website van Interparking. Interparking heeft de exclusieve beschikking over bovenstaande persoonsgegevens. De wettelijke voorschriften zoals vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door Interparking nageleefd. De gegevens van de klant worden opgeslagen in een klantenbestand en gebruikt voor het afwikkelen van de bestelling of boeking, inclusief de klantenservice.

Hoe weet ik dat ik veilig betaal?

Uw online betaling voor een van de parkeerproducten van Interparking Nederland wordt veilig afgehandeld. De door u ingevoerde gevoelige informatie wordt versleuteld en beveiligd met een SSL-certificaat (Secure Sockets Layer).

De voordelen van uw plaats vooraf reserveren

  • Verzekerd van een plaats
  • Voordeliger tarief
  • Betaling vooraf via iDeal of creditcard

Meer weten?

Heeft u vragen over online-reserveren?

Veelgestelde vragen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang nieuws en aanbiedingen!

© 2019 Interparking Nederland - algemene voorwaarden - cookies - privacy - gebruiksvoorwaarden Volg ons op